Wednesday 13 February 2013

10 Februari 2013, Ahad :DD

Pada Ahad yang lalu, saya telah berjumpa dengan kawan-kawan saya dari sekolah rendah, Haziqah dan Keesha. Mereka berdua kawan baik saya. Di dalam sekolah rendah, saya dan Keesha di dalam sama kelas ( 6B ) manakala Haziqah pula di dalam kelas 6A. Keesha telah ke Sekolah Menengah Dunman yang terletak di Tampines manakala Haziqah pula telah ke Sekolah Menengah Pasir Ris Crest yang juga terletak di Tampines. Walaupun kami bertiga tidak ke sekolah menengah yang sama, kami masih 'whatsapp' antara satu sama lain.

Saya dan Keesha telah ke rumah Haziqah untuk membuat kerja sekolah kami. Amat sukar untuk saya membuat kerja sekolah saya kerana saya ada banyak perkara yang saya mahu memberitahu mereka berdua ! XD hehe..


:D Haziqah ; Keesha ; Hidayah :D

No comments:

Post a Comment